MNB ügyfélszolgálat

Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ ügyfélszolgálata

Az alábbi ügyekben fordulhatunk az ügyfélszolgálathoz:

- a pénzügyi intézményhez benyújtott panaszunkra 30 nap eltelte után sem kaptunk választ

- ha a szolgáltató válasza nem érdemi vagy nem teljes körű, illetve nem szabályszerűen kezelte a panaszt

- ha a válasz alapján azt gondoljuk, jogsértés történt (pl. engedély nélküli tevékenységet folytatott a szolgáltató)

Emellett a személyes ügyfélszolgálaton tájékozódhatunk a magyarországi pénzügyi szervezetek szolgáltatásairől és működéséről.

A Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ elérhetőségei:

Ügyfélszolgálat: 1013 Budapest, Krisztina krt. 39. (Krisztina Plaza), Ingyenesen hívható telefonszám: 06-80-203-776,

Email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.@Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát., Honlap: http://www.mnb.hu/fogyasztovedelem

A honlapon számos tájékoztató füzet, videó található a biztosítások, hitelek, befektetések, bankszámlák, nyugdíj célú megtakarítások, illetve az eladósodással kapcsolatban. Ezen felül hitelösszehasonlító alkalmazások, bankszámla választó, háztartási költségvetés kalkulátor is elérhető, amely segíthet a pénzügyi termékek közötti eligazodásban.