MNB ügyfélszolgálat

Magyar Nemzeti Bank ügyfélszolgálata

Az alábbi ügyekben fordulhatunk az ügyfélszolgálathoz:

- a pénzügyi intézményhez benyújtott panaszunkra 30 nap eltelte után sem kaptunk választ,

- ha a szolgáltató válasza nem érdemi vagy nem teljes körű, illetve nem szabályszerűen kezelte a panaszt,

- ha a válasz alapján azt gondoljuk, jogsértés történt (pl. engedély nélküli tevékenységet folytatott a szolgáltató).

Emellett a személyes ügyfélszolgálaton tájékozódhatunk a magyarországi pénzügyi szervezetek szolgáltatásairól és működéséről.

 

Az ügyfélszolgálat elérhetőségei:

Cím: 1013 Budapest, Krisztina krt. 39. (Krisztina Plaza)

Ingyenesen hívható telefonszám: 06-80-203-776

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.@Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Honlap: http://www.mnb.hu/fogyasztovedelem