Magyar Nemzeti Bank ügyfélszolgálata
Az alábbi ügyekben fordulhatunk az ügyfélszolgálathoz:
- a pénzügyi intézményhez benyújtott panaszunkra 30 nap eltelte után sem kaptunk választ,
- ha a szolgáltató válasza nem érdemi vagy nem teljes körű, illetve nem szabályszerűen kezelte a panaszt,
- ha a válasz alapján azt gondoljuk, jogsértés történt (pl. engedély nélküli tevékenységet folytatott a szolgáltató).
Emellett a személyes ügyfélszolgálaton tájékozódhatunk a magyarországi pénzügyi szervezetek szolgáltatásairól és működéséről.
Az ügyfélszolgálat elérhetőségei:
Cím: 1013 Budapest, Krisztina krt. 39. (Krisztina Plaza)
Ingyenesen hívható telefonszám: 06-80-203-776
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.@Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.